3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود
3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود

وحشت نظامیان آمریکا از اقتدار سپاه

فرمانده کل سپاه می‌گوید در مواجه با ورودی که آمریکایی‌ها به منطقه داشتند، طبق معمول مراقبت‌‎‌هایی را که باید از منطقه داشته باشیم انجام داده و نکاتی از جانب نیروی دریایی سپاه به آمریکایی‌ها منتقل شد که آن‌ها هم تمکین کردند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه ۳۰ آذر ۹۷، ناو هواپیمابر «یو. اس. اس جان استنیس» آمریکا وارد خلیج فارس شد. آمریکایی‌ها قریب به ۹ ماه بود که در آب‌های خلیج فارس حضور نداشتند. این غیبت، طولانی‌ترین غیبت آمریکایی‌ها در آب‌های خلیج فارس بعد از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ محسوب می‌شد.

روزی که ناو «روزولت» خلیج فارس را ترک کرد

فروردین ۹۷ (مارس ۲۰۱۸) بود که آمریکایی‌ها، ناو هواپیمابر «یو اس اس تئودور روزولت» خود را از خلیج فارس راهی اقیانوس آرام کردند. از آن زمان تاکنون هیچ ناو آمریکایی در آب‌های خلیج فارس حضور نداشته است؛ تا اینکه روز جمعه سر و کله ناو «استنیس» پیدا شد.

تمکین ناو‌های آمریکا از قایق‌های تندرو سپاه/ بروید جزیره خوک‌ها؛ چرا خلیج فارس؟

آمریکایی‌ها در هراس تکرار خاطره تلخ ژانویه ۲۰۱۶ در جزیره فارسی/ چند سکانس از تسلیم شدن ناو‌های آمریکایی در برابر شناور‌های سپاه

هراس یانکی‌ها از حضور در خلیج فارس

اما دلیل امتناع آمریکا از ارسال ناو به آب‌های مجاور قلمرو ایران زمانی مشخص شد که ناو «استنیس» آن‌ها پای به خلیج فارس گذاشت؛ در نخستین لحظات ورود ناو شیطان بزرگ به مجاورت قلمرو ایران اسلامی در آب‌های خلیج فارس، یگان‌های دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ناو را تحت تعقیب و رصد قرار دادند تا مبادا سکانداران آمریکایی آن، فکر کوچکترین شیطنت و حماقتی را در سر بپرورانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.