3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود
3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود

فرو ریختن ابهت پایتخت های غربی است!

جان کری از دخالت ایران در یمن صحبت می کند، در حالیکه او مامور به مذاکره در امور هسته ای است. و این البته سیگنال مهمی است که: ظاهر آن را همه می دانند و: باطن آن فرو ریختن ابهت پایتخت های غربی است!

 این موضوع نشان می دهد که: مذاکره تخصصی نیست، و هرکس هرچه دلش خواست، می گوید چه در پای میز مذاکره، یا در کنار میز یا در ساحل رود و دریا و..! بنابر این ادعای تکنوکراسی و: رعایت اصول و فن مذاکره، همه دروغ بوده و می باشد!بهتر بگوییم نشان می دهد همه این ها، گفته می شود تا زیر پا گذاشته شود!

البته سال ها است که دنیای غرب، از تخصص فاصله گرفته و: به دوران بربریت خود برگشته است. بربریت اصلی می گوید : که همه چیز را باید همگان بدانند! وهمه در همه زمینه ها تخصص داشته باشند. علم گراها و تخصص پرست ها، سال ها در دوران قرون نوزدهم و بیستم، از تخصصی شدن امور صحبت کردند. بطوریکه می گفتند کسی حق ندارد، در دعوا شرکت کند، مگر اینکه وکیل باشد! یا کسی حق ندارد در پزشکی دخالت کند، مگر متخصص در آن رشته باشد.

اما این مرز ها شکست! آن هم با یک حرکت بسیار ساده: نظرخواهی و نظام مشارکتی. چون همه باید در همه کار ها مشارکت داشته باشند، و در همه زمینه ها نظر خود را بدهند، و بهترین نظر را با بالاترین مطالعه بدهند، و الا در آمار: گلوب و سایر موسسات آمار گیری خدشه ایجاد می شود.

اما این همه پایه علمی هم داشت، از زمان تولد رشته های بین رشته ای، پایه علمی دخالت دیگران در رشته های یکئیگر تئوریزه شد! مهندسی پزشکی! حسابداری فرار مغزها ، مدیریت پرستاری و.. ولذا دیگر نباید از جان کری یا اوباما، توقع داشت فقط در چارچوب مذاکرات، حرف بزنند! دنیا خیلی وقت است که حسینقلی خانی شده است.  و همه خود را کدخدای این ده می دانند. همه خود را پزشک این دهکده جهانی می دانند، و برای درد های روانی و اجتماعی آن نسخه می نویسند. برعکس، اگر یک روزی نشنیدید که اوباما، راجع به نژاد سگ یا پیوند نارنگی و سیب، حرفی بزند بدانید یا خل شده و یا کم آورده است.

اما زاویه مخفی این اظهار نظرها، یکی فرافکنی است، البته نه از آن نوع فرافکنی که: وزارت خارجه ایران می گوید، که البته چنین هم هست، بلکه جان کری با کمال ضعف، اقرار می کند که ایران، در امور داخلی آمریکا دخالت می کند!

وقتی روزنامه ها می نویسند: چهار پایتخت قدیمی در اختیار ایران است، البته که منظورشان بیروت و صنعا ، بغداد و دمشق است. ولی خودشان می دانند که حتی، قلم خود آن ها هم در اختیار اسلام و ایران است. آن ها سی چهل سال است که: هرچه پیش بینی می کنند درست از آب در می آید! و از هرچه می ترسند، بر سرشان می آید!

گفتند: اسلام دنیا را گرفته درست از آب در آمد، گفتند که می ترسیم که صدام شکست بخورد همان هم شد! الان هم می گویند می ترسیم مذاکرات شکست بخورد و می خورد!زیرا اصلا مذاکرات مبنایی ندارد! این یک میهمانی است از جیب مردم ایران، و مردم ایران هم اعتراضی ندارند! چون همه دنیا را مال ایران می دانند. ایرانی ها صبور هستند و: شیطنت ها را درک می کنند، و می دانند هرچه شیطنت ها بیشتر باشد، علاقمندی بیشتری را نشان می دهد! داستان های عاشقانه ایران، همه این ها را ثابت می کند: وقتی لیلی ظرف مجنون را شکست، همه مجنون را مسخره کردند که: او با تو دشمنی دارد! ولی مجتون گفت: اگر بامن نبودش میلی، چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟

 

مذاکرات هسته ای ایران هم، به مثابه کاتالیزوری است که :حل شدن مردم دنیا را در اسلام ساده تر می کند. در واقع به این بهانه، اسلام به اروپا و آمریکا لشکر کشی می کند، بدون اینکه مقاومتی ایجاد شود. رفت و آمد ایرانیان به اروپا و آمریکا، تبلغ غیر مستقیم است. یعنی ایران توانسته با مذاکرات، دیوار ی را که جنگ های صلیبی ایجاد کرده بود، از بین ببرد و وارد اروپا و آمریکا شود، آمار ها نشان می دهد که پایتخت ها، یکی پس از دیگری سقوط کرده اند! و کد خدا ها بی دهکده شده اند. و ایران فقط نمی خواهد آن ها، دست و پایشان آسیبی ببیند. 

 الفتح من العواصم الغربیة، تشغیل مفاوضات سریة.

جون کیری یتحدث عن تورط إیرانی فی الیمن، فی حین یتحدث على ضابط النووی. هذا بالطبع هو إشارة مهمة أن ظهور والجمیع یعرف ذلک: داخل عظمة المتداعیة من العواصم الغربیة!

 وهذا یشیر إلى أن التفاوض المتخصصة، وما أراد الجمیع یقول ما طاولة المفاوضات، أو طاولة أو على الشاطئ والبحر! ویقال مبادئ وتقنیات التفاوض، وذلک کله کذب تظهر بدلا کل هذا أن تداس: المطالبات والفنین!

ولکن لسنوات الغرب، على مسافة الخبرات والهمجیة هو العودة فی عصره. الهمجیة الرئیسیة تقول أن الجمیع یجب أن یعرف کل شیء! کل لدیهم خبرة فی جمیع المجالات. قوس الطراز المعرفة والخبرة من السنة خلال القرنین التاسع عشر والعشرین قرون، وتخصص للتکلم. کما قلت، لا أحد فی المسابقة إلا إذا کان هو محام! أو شخص لیس لدیه الحق فی التدخل فی الطب، ولکن هو خبیر فی هذا المجال.

ولکن الحدود غیر کسر! أنها خطوة فی غایة البساطة: المسح ونظام تشارکی. لأنه ینبغی أن یشارک الجمیع فی کل شیء، وفی جمیع المجالات إبداء الرأی فیها، والرأی من الدرجة الأولى، وإلا فإن الإحصاءات: احصاء المساس الناجمة عن غلوب وغیرها من المؤسسات.

ولکن کان کل أساس علمی، منذ ولادة حقول متعددة التخصصات، واقتنع أنه الأساس العلمی لإشراک الآخرین فی مجال Ykyygr! الهندسة الطبیة الحیویة! الدماغ استنزاف المحاسبة، وإدارة، والتمریض، الخ وهکذا أطول من کیری أو أوباما، المتوقع فی سیاق المفاوضات فقط، أن یتکلم! لقد کان العالم منذ فترة طویi خانی. والجمیع یعرف رئیس قریتهم للقریة. طبیبک یعرف کل من هذه القریة العالمیة، والألم النفسی والاجتماعی نسخة مکتوبة. وعلى العکس، إذا کان یوم واحد أن أوباما لم یسمع عن سلالة من الکلاب أو وصلة الیوسفی والتفاح، ویقول أن تعرف أو لدیک غیر طبیعی أو منخفض.

ولکن وجهة إخفاء التعلیقات، الإسقاط، ولیس نوع من الإسقاط التی تقول وزارة الخارجیة الایرانیة هذا بالطبع هو علیه، ولکن جون کیری مع ضعف أقصى درجات، یعترف بأن ایران تتدخل فی الشؤون الداخلیة لأمریکا لا!

عندما الصحف الکتابة: أربعة العاصمة القدیمة للبلاد هو، بطبیعة الحال، یعنی وصنعاء بیروت وبغداد ودمشق. ولکنهم یعرفون أنه حتى العناصر التی تتوفر على الإسلام وإیران. ومن 30-40 سنة: توقعات یأتی صحیحا! ومن الخوف أنهم ذاهبون!

وقال وقال لقد حان العالم الإسلامی صحیح أنهم یخشون أن صدام کان هزمت کذلک! الآن یقولون أنهم یخافون من الفشل وفشل المفاوضات، لأنه لا یوجد أساس للتفاوض! هذا هو طرف من جیوب الناس، والناس لا یحتج! لأن العالم کله ینتمی إلى إیران. الإیرانیون المریض: لفهم مطیع، مطیع ونعرف ما هو أکثر من ذلک، یظهر المزید من الاهتمام! قصص الحب، کل هذا یثبت: عندما کسرت لیلى داخل مجنون، مجنون سخر کل ما هو عدو لک! ولکن الصفصاف وقال اذا کانت الامور غیاب الرغبة، لأن الحاویة لیلى هزیمة لی؟

محادثات ایران النوویة، والحل المحفز فی الناس العالم الإسلامی أصبحت أسهل. فی الواقع، فی اسم الإسلام لحملة أوروبا وأمریکا سیتم إنشاء دون مقاومة. الإیرانیون السفر إلى أوروبا وأمریکا، والإعلان غیر المباشر. وکانت ایران قادرة على التفاوض تم إنشاء جدار الحروب الصلیبیة، ودمرت فی أوروبا وأمریکا، وتظهر الإحصاءات أن رأس المال، واحدة بعد سقوط آخر! وکان عضو مجلس محلی من القریة. ایران لن فقط أیدیهم وأرجلهم معطوبة.


شیوه همان شیوه آل سعود است،

داعش اولین گروهی نیست که: آثار باستانی را نابود می کند!

بلکه از زمان حکومت آل سعود، و با تخریب قبور مطهر ائمه بقیع، این امر ضد انسانی  شروع شد. البته آن ها یکی دو مورد را، برای فریب مردم در جلو رسانه ها  تخریب می کنند! ولی کار اصلی آن ها قاچاق گنجینه ها و اشیا عتیقه و تاریخی است. و لذا  بقیه، در بازار سیاه قاچاق اگر در تخریب آن ها دقت شود، طوری تخریب می کنند که قابل حمل و فروش باشد!.

هدف آن ها هم دو چیز است: اول از بین بردن تاریخ اسلام، و نابودی تمدن اسلامی و: قطع ارتباط نسل های آینده از: افتخارات گذشته است . دوم تاریخ سازی و تمدن سازی، برای اقوام بی ریشه و بدون تاریخ، از جمله اعراب حوزه خلیج فارس، و دولت های استکباری حامی اسرائیل است.

تاریخ جعلی که نتیجه آن: تغییر نام خلیج همیشه فارس، به خلیج العربی یا خلیح می باشد . تاریخ جعلی که، اجازه می دهد زیر زمین بناهای مسجد الاقصی را، که هزاران سال از تعدی به دور بوده ، حفاری های غیر مجاز کنند. و بالاخره تاریخ نداشته ای، که برای آمریکا و اسرائیل به وجود آورده اند.

انسان معاصر غیر متعهد انسانی هست که: به تمام گفته ها و نوشته ها و منشورهای خود، پشت پا زده و در اثر میرایی محتوم، همه چیز های خود بافته را رشته می کند. هنوز دیر زمانی نیست که: سازمان ملل را ایجاد کردند و: برای کامل کردن افتخارات خود، سازمان یونسکو را به آن ملحق نمودند.

در تعریف علمی ساز مان یونسکو، ماموریتی جز حفاظت از: آثار باستانی و فرهنگ ملت ها ندارد، ولی اکنون همه چیز عوض شده است! سازمان یونسکو، عامل شناسایی گنج ها و عتیقه ها، برای غارت دزدان و قاچاقچیان شده است. آیا تابحال یونسکو از خود پرسیده است: موزه لور فرانسه یا بریتیش موزیوم انگلیس،  اینهمه عتیقه ها را چگونه بدست آورده؟ همه دارایی های این موزه، با زبان رسا می گویند که متعلق به ایرن و عراق هستند. و این بمعنی آن است که آن ها، با پای خود به این موزه ها نرفته اند، بلکه آن ها را سرقت کرده اند.

حتی اگر ادعا شود بایت آن ها پولی هم پرداخت شده، این حماقت محض است! آیا برای آثار باستانی می توان قیمت گذاشت؟ و در حراجی ها آن ها را فروخت؟ البته همه این سرقت ها و: کلاهبرداری های باستانی فقط مربوط به گذشته نیست، همین اکنون هم بیشترین دارایی های موزه های جهانی، از عراق و ایران قاچاق شده و برده می شود.

اگر تا دیروز یهودیان اسرائیل ، آل سعود و شیوخ این کار را می کردند، امروز عوامل آن ها مانند: داعش و طالبان این کار را می کنند! اما شیوه همان شیوه آل سعود است، در ظاهر تکفیر و تفسیق و تخریب است، اما در باطن دزدی و قاچاق آن ها است ، زیرا از باقی ماجرا کسی اطلاعی ندارد! مگر روزی که همان تکه های خرد شده، سر از موزه های آمریکا و اسرائیل در بیاورند!

بعد هم می گویند خود ایرانی ها و عراقی ها، عرضه نگهداری نداشتند، آن را به امریکا ، اسرائیل و اروپا فرستاده اند تا حفظ شود؟ این سیاه رویی برای سازمانی است که سال ها نان فریب مردم را خورده است و خود را حافظ فرهنگ و تمدن معرفی کرده است در حالیکه حتی یکبار هم در مورد تخریب سیصد آثار اسلامی در مکه و مدینه حرفی نزده و تا کنون از تخریب مسجدالاقصی هم انتقادی نداشته است.

شرم باد بر سازمان های بین المللی که با بوق و کرنا از فرهنگ وتاریخ حمایت می کنند ولی در عمل واسطه قاچاق آن ها می شوند...


تدمیر أو الاتجار فی الآثار؟داش هی المجموعة الأولى التی یمکن أن تدمر المعالم!ولکن منذ آل سعود، وتدمیر المراقد المقدسة للإمام الباقی، کان اللاإنسانیة. بطبیعة الحال، فإنه هو واحد من أمرین، لخداع الناس أمام وتدمیر وسائل الإعلام! ولکن أهم الآثار المهمة والتهریب والکنوز التاریخیة. وبالتالی فإن بقیة السوق السوداء تهریب لهم بعنایة إذا کان الضرر هو المتدهورة بحیث یکون المحمولة والمبیعات!الغرض منها هو أمرین: أولا، إزالة تاریخ الإسلام والحضارة الإسلامیة والدمار: افصل الأجیال القادمة من أمجاد الماضی. التاریخ والحضارة II، بلا جذور وبلا تاریخ الجماعات العرقیة، بما فی ذلک العرب، والخلیج الفارسی، والحکومة المتغطرسة هو المؤید لإسرائیل.التاریخ وهمیة، مما أدى إلى تغییر اسم الخلیج الفارسی، الخلیج أو الخلیج هو شرکة. تاریخ همیة، مما یسمح للمسجد الأقصى المبانی تحت الأرض، والتی کانت موجودة منذ آلاف السنین من القهر والحفریات غیر المصرح به. ویکون فی النهایة تاریخ، لأمریکا وإسرائیل قد خلقت.المعاصر رجل غیر الإنسانی الذی تلتزم جمیع الأعمال ومواثیقها، وضرب مرة أخرى بواسطة توهین معین، والمنسوجة الأمور فی هذا المجال. لیست بعد فوات الأوان، عندما أنشئت الأمم المتحدة واستکمال إنجازاته، وسیکون الیونسکو فی الانضمام إلیه.نظمت الیونسکو تعریف علمی، ولکن لا، ولکن الآن کل شیء قد تغیر مهمة حمایة المعالم الأثریة فی البلاد والثقافة! الیونسکو، وتحدید الکنوز والآثار، لسرقة اللصوص والمهربین. وقد طلبت الیونسکو من أی وقت مضى أنفسهم: لور متحف Mvzyvm الفرنسیة أو الإنجلیزیة البریطانیة، کیفیة الحصول على هذه البنود؟ وقال جمیع موجودات المتحف اللغة التعبیریة ایرین والعراق. وهذا یعنی أنها لم تسر مع قدمیه إلى المتحف، ولکن تم سرقتها.حتى لو کانوا یدعون المال المدفوع بایت، وهذا هو الغباء المطلق! هل من الممکن وضع سعر على الآثار؟ وهی تباع فی المزاد العلنی؟ بالطبع کل هذه السرقات و: الحیل القدیمة لیست فقط عن الماضی، وهذا هو أکبر متحف الأصول العالمیة من العراق وإیران تم الاتجار بهم.إذا الیهود إلى إسرائیل أمس، بیت آل سعود وشیوخهم تفعل الیوم أن عوامل مثل: داش وطالبان یفعلون ذلک! ولکن الطریقة الطریقة آل سعود، على ما یبدو الطرد والتدهور، ولکن باطنه أنهم یسرقون والتهریب، لأن واحدا لا یعرف بقیة القصة! حتى هذا الیوم عند قطع سحقت، رئیس متحف أمریکا وإسرائیل تأتی!ثم یقول للایرانیین وعراقیین، تم الاحتفاظ عرضه على أمریکا وأوروبا وإسرائیل، وأرسل إلى الحفاظ علیها؟لا.عار على المنظمات الدولیة التی هللت دعم الثقافة والتاریخ، ولکن فی الممارسة العملیة یتم تهریبها 

این حادثه می توانست به مثابه یک طوفان واقعی، دودمان آل سعود را بر باد دهد

درک قضای الهی شاید وقتی دیگر!

فرصت سوزی و: عدم درک قضای الهی

حادثه روز جمعه در مکه و: کشته شدن بیش از 107نفر زائر خانه خدا، یک تلنگری از سوی خدا بود، که باز هم درک نشد! این حادثه می توانست به مثابه یک طوفان واقعی، دودمان آل سعود را بر باد دهد، ولی متاسفانه با مماشات و سکوت، قضای الهی باز هم به تعویق افتاد.

معاون وزیر ارشاد می گوید: چرا عربستان طوفان را پیش بینی نکرد؟ ولی عربستان اگر هم پیش بینی می کرد، کاری نمی کرد و شاید بیشتر از اینها، حجاج کشته می شدند و: کینه انتقام آل سعود بیشتر دامن ایران یها و: یمنی ها را می گرفت! ما که احتمال می دهیم، اصلا توفان مقصر نیست بلکه، آل سعود منتظر پوششی برای کشتار حجاج است، تا آن ها از سرازیر شدن به مکه و مدینه منصرف کند.

آن ها با تجویز ساخت و ساز در اطراف خانه خدا، درواقع به دنبال تنگ کردن: جای زائران و منصرف کردن آن ها، از زیارت خانه خدا هستند. و از موقعی که ایران شکایت نه چندان محکمی، برای دو زائر نوجوان بر علیه هربستان کرد، آل سعود منتظر انتقام جویی بود! ابتدا آن ها با دست های ناپاک خودشان، زائران شیعه امام رضا را که از: عربستان آمده بودند در هتل، با غذای مسموم مورد هجوم قرار دادند، تا راه برای کینه جویی ها باز شود. اکنون نیز آنان این موضوع را به هم ربط می دهند، و مایلند از آن بهره برداری سیاسی بکنند.

در شرایطی که هواپیماهای عربستان، در ماههای حرام به کشتار یمنی ها مشغول است، برای او بهترین فرصت بود تا در داخل خانه خدا، این کشتار را ادامه دهد و زهر چشمی از زائران بگیرد.

اما آل سعود نیز مانند آل صدام، خبیث و نادان است و نمی داند: هرچه بر زائران سخت بگیرد، آن ها مشتاق ترمی شوند! زیرا که زیارت کردن بدون مشقت، چندان لطفی ندارد!

ما در روایات داریم که بهتر است، رفتن به خانه خدا حتی الامکان پیاده باشد، و از آزار اسب و شتر پرهیز باید کرد، نمونه آن پیاده روى امام حسن علیه السلام، به سوى مکه است :وقتی ایشان با پاى پیاده به سوى مکه حرکت کرد، در بین راه پاهاى مبارکش ورم نمود. یکى از همراهان گفت: مقدارى از راه را سوار شوید، تا این ورم خوب شود. حضرت فرمود: هرگز سوار نمى‌شوم، ولى وقتى به اولین منزل رسیدیم، شخص سیاه پوستى را که: روغنى به همراه دارد مى‌بینى. آن روغن را از او خریدارى کن، تا ورم پایم را با آن معالجه کنم. او گفت: ما در پیش روى خود محلى را، که چنین روغنى در آن جا به فروش برسد، سراغ نداریم! حضرت فرمود: همان است که گفتم.

یا اینکه در اخبار می خوانیم که مردی بوسنیایی، بعد از یازده ماه پیاده روی، به مکه رسید ختی ، از اتریش هم فرد دیگری پیاده به مکه رفت ! لذا اگر دولت های اسلامی مانع نشوند، مردم دنیا با حرکت به سوی مکه، آل سعود را یک شبه سرنگون می کنند، و شورایی از بزرگان اسلامی را ، کلید دار کعبه می کنند.  ولی افسوس که دولت ها، به کمک ثروتمندان جلوی حج مردم را گرفته اند، و با پرداخت هزینه های سنگین، باعث تداوم ظلم آل سعود می شوند.

 

 با تحلیل خبر کشته شدن زائران خانه خدا، نیات خطر ناک آل سعود اثبات می شود: اول اینکه ساخت و ساز در اطراف خانه خدا، حتی در ایام حج نیز تعطیل نشده! و قصد آل سعود این است که: با این ساخت و ساز ها، کعبه را در محاصره آسمانخراش ها قرار دهد، تا اهمیت آن کاهش پیدا کند. از سوی دیگر با فروش تراکم در این محدوده، به ثروت های باد آورده دست پیدا کند، تا جنگ افزار بیشتری خرید کند. سوم اینکه مانند شهرک سازی صهیونیست ها، با انتقال مهاجران غیر مذهبی و لا ابالی، محیط مکه و مدینه را به محل فساد و فحشا تبدیل کند. سکوت دولت های اسلامی جای خود دارد، حتی آن ها مشوق: آل سعود در این خیانت ها هم هستند.

فرصة للآباء وعدم فهم الذات الإلهیة

حادث یوم الجمعة فی مکة وقتل أکثر من 107 حاجا، ونفض الغبار من ید الله، الذی ما زال لا یفهم! هذا الحدث یمکن أن تکون عاصفة حقیقیة، وسلالة آل سعود مع الریح، ولکن للأسف مع الاسترضاء والصمت، إلهی تأجیل مرة أخرى.

نائب وزیر الثقافة وتقول: لماذا السعودیة العاصفة لم التنبؤ؟ لکن المملکة العربیة السعودیة إذا کانت توقعات لم تنجح، وربما أکثر من ذلک، الحجاج قتلوا: الکراهیة والانتقام سعود بیئة أکثر تنورة إیران: الیمنیین هم! نحن على الأرجح القیام به، لا ألوم العاصفة، سعود تغطیة قدما لذبح الحجاج، لثنیهم عن تصب فی مکة المکرمة والمدینة المنورة.

أوصوا بناء حول بیت الله، فی الواقع، لتضییق: الحجاج وثنیهم عن شعائرهم الدینیة. وعندما لا تکون قویة جدا شکوى، لمدة الحجاج الشباب ضد هربست قال هذا، أن السعودیین کانوا ینتظرون الانتقام! فی البدایة کان بأیدیهم النجسة، وصل الإمام من الحجاج الشیعة من المملکة العربیة السعودیة فی الفندق، هاجم مع الطعام المسموم، لفتح الطریق للعدو. هم الآن عرضة للتجمیع، ویریدون استغلالها سیاسیا.

فی حین أن الطائرات السعودیة والأشهر الحرم هی مشغولة قتل الیمنیین، لأنه کان أفضل فرصة فی بیت الله، ما زالت عملیات القتل والعین الحجاج تأخذ السم.

لکن السعودیین، مثل الحسین والشر وجاهل لا یعرف: الحجاج من الصعب أن تتخذ، فهی حریصة الفصل الدراسی! للحج دون مشقة، لا طائل جدا!

لدینا تقاریر أنه من الأفضل أن تذهب إلى بیت الله، والمشی قدر الإمکان، ویجب تجنب إساءة استخدام الخیول والجمال، مثال الإمام الحسن (علیه السلام) یسیر باتجاه مکة المکرمة، عندما ینتقلون سیرا على الأقدام إلى مکة کان الطریق سوف تورم قدمیها المقدسة. قال أحد الزملاء لرکوب جزء من الطریق، لذلک هذا هو تورم جید. قال: لا یحصل مطیة، ولکن عندما وصلنا إلى المنزل الأول، رجل أسود الذی شهد النفط. وقال انه اشترى النفط من الآن وحتى تورم قدمی مع معاملتی. وقال أمام مکاننا، التی ستبیع النفط فی ذلک، لا أعرف! قال: قلت الشیء نفسه.

أو قراءة فی الأخبار أن الرجل البوسنی، بعد أحد عشر شهرا من المشی لمسافات طویلة، وصعبة للوصول إلى مکة المکرمة، وشخص آخر یمشی النمسا کما ذهب إلى مکة! حتى إذا کانت الدولة الإسلامیة لم تعیق شعوب العالم نحو مکة المکرمة، المملکة العربیة أطاحت بین عشیة وضحاها، ومجلس علماء المسلمین، ومفاتیح الکعبة. ولکن للأسف الحکومة، لمساعدة اتخذت الأغنیاء الحج، ودفع التکالیف، إدامة الظلم السعودیون.

 

 من خلال تحلیل الحجاج قتل، المملکة العربیة یثبت أن نوایا خطیرة: أولا، وبناء بیت الله، حتى فی أیام الحج ولم یغلق! والقصد من بیت آل سعود هو أنه مع هذا البناء، وتحیط الکعبة بها ناطحات السحاب، قد قلل من أهمیة ذلک. من ناحیة أخرى بیع الازدحام فی هذا المجال، للحصول على ثروة غیر متوقعة لشراء أسلحة وأکثر من ذلک. ثالثا، مثل المستوطنات الصهیونیة، ونقل المهاجرین غیر المتدینین والبیئة مبتذل حیث تحول الفساد إلى مکة المکرمة والمدینة المنورة. الحکومات الإسلامیة هی المکان صامتا، حتى شجعتها: السعودیون فی هذه الخیانة.


سرازیر شدن ارتش و نیروهای مردمی بحرین، به سوی مکه و مدینه

بحرین کار را تمام کند

بحرین کار را تمام کند.

بحرین وظیفه الهی سنگین بر دوش دارد، و آن نابودی رژیم آل سعود است. که باید از طریق پاتک صورت گیرد، و دراین جا نظامیان متعهد بحرینی، نقش اساسی دارند. آن ها اگر خدا را هم قبول ندارند، باید بدانند که آل سعود، کشور آن ها را اشغال کرده و: مردم آن ها را دستگیر و زندانی می کند، یا آن ها را در معرکه تظاهرات، به گلوله می بندد. وظیفه یک ارتش دفاع از: مردم خودش است، نه همکاری با متجاوز! کسانی که از ان سوی مرزها آمده اند، و کشورش را اشغال کرده اند.

   اگر تمایل آن ها به علمای نجف است، که علمای نجف همه فتوا دادند که: بحرین باید آزاد شود و: هیچ کدام از آن ها موافق اشغال بحرین، توسط آل سعود نیست و: اگر فتوای بنده را قبول دارند، همین امروز طرح یک پاتک را بریزند، و تا قلب عربستان پیش بروند و: بدانند که هیچکس جلودار آن ها نیست، و حتی مردم شرق و شمال عربستان با آن ها، همکاری و طبق فتوا، از آن ها پذیرایی خواهند کرد.

دلایل زیادی برای این پاتک یا: ضد حمله به آل سعود وجود دارد: اولین آن غیرت و حمیت ارتش بحرین است، آن ها گرچه به زور از آل سعود و: سربازان آن ها اطاعت می کنند، ولی در دل خود آرزوی یک حکومت ملی و مردمی، که از بطن آرا مردم بحرین در آمده باشد، را دارند. فقط ده درصد ارتش و نیروهای بحرینی، حقوق های بالا می گیرند و: آن هم پول خون شهدا است! و گریبان آن ها را خواهد گرفت، و در دنیا و آخرت آن ها را ذلیل خواهد کرد. ولی بیش از نود درصد نیروهای نظامی و انتظامی بحرین، شیعه بوده و از مبارزات مردم خوشحال هستند، و اگر فرصتی به آن ها داده شود، وظیفه خود را بخوبی می دانند.

دلیل دوم دلایل روایت شده یا روائی است، یعنی روایت است که امام زمان عج روز جمعه، از داخل مکه ظهور می کند. ولی الان شرایط برای ظهور ایشان بسیار سخت است، زیرا نیروهای امنیتی و نظامی عربستان، اطراف مکه را محاصره کردند، و دستور مستقیم دارند اگر: امام زمان شیعیان ظهور کرد، او را در همان مکه بکشند! تا این رسالت الهی بی نتیجه بماند. لذا وظیفه مردم یمن و بحرین است که: مکه را امن و آرام کنند: برای ظهور امام زمان ع.  در روایات هست که از بحرین و یمن، و البته از ایران یاران فراوانی، برای امام زمان خواهد رفت.

میتوان گفت این وظیفه اصلی، برای یمنی ها است ولی آنان، راه دشواری برای عبور از جیزان و نجران دارند. گرچه موشک های آنان این راه را آسان کرده است، ولی نفوذ به خاک عربستان به دلیل: آمادگی نیروهای عربستانی کمی مشکل است، اما از طریق بحرین کسی منتظر این عکس العمل ها نیست، لذا سرازیر شدن ارتش و نیروهای مردمی بحرین، به سوی مکه و مدینه بسیار عقلایی و راحت تر است

علاوه بر آنکه مردم غیر مسلح هم ساکت نخواهند بود. در مسیر از آنان پذیرایی خواهند کرد، و به دنبال آن ها خواهند رفت .مردم میدانند که پیاده روی به سوی مکه، ثواب دارد لذا وقتی نیروهای مسلح بحرین، این راه را ادامه دهند مردم نیز، به دنبال آن ها خواهند آمد و: مسیر های منتهی به مکه و مدینه، پر از کسانی خواهد شد که: سال ها اشتیاق زیارت خانه خدا را داشتند، ولی رژیم سفاک و کودک کش آل سعود، مانع آن ها می شد.

 

تقریبا نزدیک به صد سال است که: آل سعود بر مکه حکمرانی می کند، هر سال محدودیت های بیشتری را، برای حضور مردم ایجاد می کند. .همین سقوط جرثقیل و کشته شدن صدها نفر در یک روز، نشان می دهد که به جای پرچم لااله الا الله، آن ها علم یزید را بلند کرده بودند! ان همه تعداد جرثقیل ها، که از درختان هم بیشتر است، در اطراف خانه خدا چه می کنند؟ ما در روایات داریم که قلب مومن، از خانه کعبه عزیر تر است و: حالا چطور یک دولت خونریز، جلوی مردم را برای زیارت خانه خدا می گیرد؟ و برای آن ها سهمیه تعیین می کند! تعیین سهمیه یعنی ایجاد انحصار، ولی خداوند کعبه را در انحصار گروه، یا طبقه اجتماعی خاصی نگذاشته است. به امید روزی که همه طبقات، با پای پیاده از سراسر جهان، بسوی کعبه بروند. تا صدای پای آن ها رژیم کافر: آل سعود را به زباله دان تاریخ بسپارد.

اImage result for ?کشتن حجاج ایرانی?‎لبحرین النهایة.

المسؤولیة البحرین الثقیلة على أکتاف الله، وتدمیر نظام آل سعود. وینبغی أن یتم ذلک من خلال نقاط التفتیش، وارتکبت القوات هنا فی البحرین، وتلعب دورا رئیسیا. اذا لم تقبل الله، یجب أن نعرف أن آل سعود، واحتلت البلاد والعباد أنهم اعتقلوا وسجنوا، أو تلک التی فی احتجاجات کبیرة لمنع اطلاق النار. مهمة الدفاع العسکری شعبها، لا تتعاون مع الغزاة! هؤلاء الذین جاءوا من وراء الحدود، واحتلوا بلاده.

   إذا کنت ترید أن تکون علماء النجف وعلماء النجف تدین جمیع أن البحرین یجب إطلاق سراح واحدا منهم یتفقون على احتلال البحرین والسعودیین، وإذا قبلت رأیی، الیوم خطة الهجوم المضاد تسلط، وانتقل إلى قلب المملکة العربیة السعودیة و: أعرف أن لا أحد یمنعهم، وحتى أهل الشرق وشمال المملکة العربیة السعودیة بالتعاون مع وتحت هذه الفتوى، سیکون موضع ترحیب.

باتیک أو لأسباب کثیرة لهذا: هناک هجمة مرتدة لبیت آل سعود: أول الجیش البحرینی حماسة، على الرغم من أنها قوة آل سعود والجنود طاعة لهم، ولکن فی قلوبهم والأحلام حکومة وطنیة الناس، الذین یأتون من الناس فی البحرین یصوت على التوالی. فقط عشرة فی المئة من الجیش والبحرین، رواتب مرتفعة، وأنه هو المال دم الشهداء! ویتصارع أن یکون، وسوف إذلالهم فی الدنیا والآخرة. ولکن أکثر من تسعین فی المئة من قوات الشرطة والقوات المسلحة فی البحرین، الشیعة ونضالات الشعب هی سعیدة، وإذا تم إعطاء الفرصة لهم، وأنهم یعرفون عملهم جیدا.

والسبب الثانی فی القصة أو الروایة، روایة أن الإمام المهدی الجمعة، من داخل مکة المکرمة یخرج. ولکن الآن الظروف لمظهرهم صعبة جدا، لأن القوات الأمنیة والعسکریة فی المملکة العربیة السعودیة وحول مکة المکرمة المحاصر، وأوامر مباشرة إذا: ظهرت الإمام فی مکة المکرمة قتله! لهذا إحباط مهمة إلهیة. فمن واجب أهل الیمن والبحرین: مکة المکرمة آمنة وهادئة لظهور الإمام علی. التقلید هو أن البحرین والیمن، وبالطبع الکثیر من الأصدقاء، وسوف تذهب إلى الإمام الغائب.

ویمکن القول أن المهمة الرئیسیة للشعب الیمنی، ولکن لدیهم طریقا صعبا لعبور جازان ونجران. على الرغم من أن صواریخهم بهذه الطریقة هی سهلة، ولکن نظرا للنفوذ المملکة العربیة السعودیة: القوات السعودیة أعدت صعبة بعض الشیء، ولکن البحرینیین الذین لا یتوقع رد الفعل هذا، وتدفق للجیش وشعب البحرین، إلى مکة والمدینة هی عقلانیة جدا وأکثر راحة

وبالإضافة إلى کونه أشخاص عراة لا تکون صامتة. على الطریقة التی سوف تتلقاها، وأنها سوف تذهب إلى الناس یعرفون أن المشی إلى مکة، مکافأة، وذلک عندما القوات المسلحة البحرینیة، الناس ما زالوا بهذه الطریقة، وسوف یأتی لتوجیه مما أدى إلى مکة المکرمة والمدینة المنورة، وکان کامل من تلک التی ستکون سنوات عدیدة شغف الطقوس الدینیة، ولکن متعطش للدماء ونظام آل سعود مما أسفر عن مقتل طفل، فإنه یمکن الوقایة منها.

ما یقرب من مائة سنة أن الحاکم آل سعود على مکة المکرمة کل عام، وفرض قیود إضافیة، لوجود الشعب. .hmyn کرین الانهیار الذی قتل المئات فی یوم واحد، یوحی بأن بدلا من رایة لا إله إلا الله، کان لدیهم علم یزید طویلة! جمیع من الرافعات، والتی هی أکثر الأشجار حول المنزل من الله، ماذا یفعلون؟ لدینا تقالید قلب المؤمن، والکعبة هی أکثر الأعزاء: الآن ماذا حکومة الدمویة، والناس لالطقوس الدینیة تقام؟ وللالکوتا! حصة خلق احتکار، ولکن الله الکعبة مجموعة حصریة، أو الطبقة الاجتماعیة لیست معینة. على أمل أن جمیع الطبقات، سیرا على الأقدام من جمیع أنحاء العالم، ویذهب إلى الکعبة. على خطى النظام الکافر: السعودیین لمغادرة مزبلة التاریخ.