3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود
3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

3

با سلام واحترام 

جمعی از نخبگان ماهین تمایل دارند شرکت عمران ماهین را تشکیل دهند و در اولین قدم نسبت به اخذ مجوز معدن فلدسپات اقدام نمایند لذا در خواست دارد به ادارات مربوطه اعلام فرمایید که این شرکت آمادگی مدیریت معادن منطقه را بصورت بومی در برنامه خود دارد تا از آسیب های آنها برای محیط و مردم منطقه جلوگیری به عمل آید.

اعضا هیات موسس شرکت عمران ماهین طارم

حاج سید محمود مصطفوی ۲ حاج سید کاظم مصطفوی 3 حاج سید ابراهیم مصطفوی 4 حاج سید افضل مصطفوی 5 حاج سید عظیم حسینی 6حاج سیدولی مصطفوی 7 حاج مالک مددی 8حاج مجتبی مروتی 9حاج ایوب نیکخواه 10 حاج اصغر حدادی 11 حاج ایرج اشتری 12 حاج ولی اشتری 13   ابوالفضل اشتری 14حاج مرتضی حدادی 15 حاج تقی اشتری 16 نصرت اشتری 17 ابوالفضل مصطفوی 18 عبدلعلی اشتری 19حا ج سید محمد حسینی 20 سید حسین مصطفوی 21 حاج سیداحمدحسینی 22 حاج عبدالله فروتن 23پرویز اشتری نخعی 24 بختیار اشتری25مسلم اشتری

2

همایش نخبگان طارم

چون در نظر است برای اتحاد دوطارم یعنی طارم علیا و طارم سفلی طرحی به مجلس  و وزارت کشور ارائه شود که  بطور خلاصه این است: منطقه طارم سابقه تاریخی هزاران ساله دارد و قبل از انقلاب اسلامی از توابع استان هشتم بود که الان دو استان زنجان و گیلان را تشکیل می دهند در انموفع بحرین استان چهاردهم بود. یکی از نمایندگان مجلس بنام مصطفی الموتی طرحی به مجلس می برد تا طارم را دو قسمت کند و قسمت پایین یا طارم سفلی را به قزوین الحاق می کند در انموقع چون قزوین جزو استان تهران بود استدلال این بود که همه بچه تهران می شوند و به این روستا ها بیشتر رسیدگی می شود! اما از ان موقع مشکل منطقه شروع می شود زیرا کار های اداری زیرنظر قزوین قرار می گیرد که 170کیلومتر تا ماهین فاصله دارد کشاورزی آن با لوشان می شود که اصلا امکان رفت و آمد نیست و روستاییان شش ماه تمام در برف و کولاک قرار می گرفتند و محاصره می شدند. برق و برخی مسائل عمرانی به ابهر مربوط می شد ارزاق مردم به زنجان که از همه نزدیکتر یعنی در 30کیلومتری مربوط وانتخابات آن به تاکستان ملحق می شد! اکنون با نمایندگان زنجان وطارم صحبت شده که این طرح را پس بگیرند و آقایان دکتر احمدی و دکتر وقف چی این قول را داده اند. صحبت کوتاهی هم با دکتر مجید قاسمی که خود فرزند طارم است شد تا بانک پاسارگار حمایت مالی کند که بتوانیم همایش نخبگان طارم را برای چاره جویی برگزار نماییم.  لذا از کلیه نخبگان این خطه در خواست دارد نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

با تشکر

ماهین نیوز

09120836492تلگرام