3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود
3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود

دکتر منصور نیکخواه بهرامی

نتیجه تصویری برای دکتر منصور نیکخواه بهرامی

وی دیپلم متوسطه را از دبیرستان هدف تهران در سال ۱۳۳۷ اخذکرده‌است و جزو نخستین دوره دانش آموزان این دبیرستان بود. وی پس از اخذ دیپلم، در سال ۱۳۳۸ به آمریکا رفت و در دانشگاه «کلمبیاً در شهر نیویورک مشغول تحصیل شد. بعد از مدتی به دانشگاه تگزاس رفت و در آنجا (شهر آستین ایالت تگزاس) دانشنامه مهندسی ساختمان گرفت. آن موقع دانشگاه تگزاس، جزو ده دانشگاه برتر دنیا بود. به دلیل علاقه زیاد به ریاضی و کارهای تئوری و تحقیقی، دکترای خود را در رشته مکانیک مهندسی (با مهندسی مکانیک اشتباه نشود) گرفت. این رشته، در واقع یک رشته بدون لیسانس و در سطح فوق لیسانس و دکتری است که از رشته‌های ساختمان، مکانیک و هوافضا دانشجو جذب می‌کند. وی با فوق لیسانس ساختمان، دکتری این رشته (مکانیک مهندسی) را اخذ کرد و پس از اخذ دکتری در سال ۱۳۴۸ به ایران برگشت. در تاریخ هشتم تیرماه سال ۱۳۴۸، به دعوت پروفسور فضل ا.. رضا، در رشته مهندسی مکانیک، مشغول به تدریس در دانشکده فنی دانشگاه تهران شد.

مجید قاسمی در سال ۱۳۳۱ در تهران متولد شد


مجید قاسمی در سال ۱۳۳۱ در تهران متولد شد. پس از گذارندن دورهٔ ابتداییتحصیلات خود را در رشتهٔ ریاضی دبیرستان دارالفنون ادامه داد و سپس مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ کرد. بعد از شرکت در امتحان ورودی بانک مرکزی وقت، موفق به کسب بورسیهٔکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با تخصص حسابداری از دانشگاه فرلی دیکنسون نیوجرسی ایالات متحده شد و پس از کسب مدرک کارشناسی ارشداقتصاد از دانشگاه ساوت همپتون انگلستان تحصیلات خود را در مقطع دکترا در رشتهٔ اقتصاد همان دانشگاه به پایان رساند. وی در دوران جنگ ایران و عراقریاست کلی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را عهده‌دار بوده است و همچنین سوابقی چون مشاور عالی شرکت ملی فولاد ایران، ریاست هیأت مدیره شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران، مشاور کمیسون اقتصاد کلان و دبیری کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام را از سال ۱۳۵۹ تاکنون در کارنامهٔ فعالیت‌های خود دارد. در سال ۱۳۸۴ پس از پذیره‌نویسیبانک پاسارگاد و تأسیس آن به عنوان پنجمین بانک خصوصی ایران تا زمان حال سمت مدیر عاملی بانک پاسارگاد را بر عهده داشته است.

درباره صمد نیکخواه بهرامی

محمد صمد نیکخواه بهرامی (زادهٔ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران) بازیکن حرفه‌ای بسکتبال ایرانی است. او در باشگاه بسکتبال مهرام تهران و تیم ملی بسکتبال ایران بازی می‌کند. او برادر آیدین نیکخواه بهرامی است. در پی تحولات تیم ملی بسکتبال و ورود بازیکنان جدید به تیم ملی نام دو برادر به نام‌های آیدین و صمد نیکخواه بهرامی بیشتر به چشم خورد تا جایی که صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی شده و به حق شایستگی‌های خود را به اثبات رسانیده است. صمد نیکخواه بهرامی از چهره‌های محبوب بسکتبال در ایران به حساب می آید و جزء معدود لژیونرهای بسکتبال این کشور است که در فرانسه به بازی مشغول شد ولی بنا به دلایلی دوباره به ایران بازگشته و تا کنون مشغول بازی در تیم مهرام است. از مشخصه‌های بازی صمد نیکخواه بهرامی میتوان به هوش بالا، قدرت مدریت قوی در بازی، شوت‌های سه امتیازی قابل توجه و امتیاز آوری وی اشاره نمود. صمد و آیدین نیکخواه بهرامی در خانواده ای علمی و برجسته تربیت شده اند

افتخارات صمد نیکخواه بهرامی

* ملی

جام ملت های آسیا
قهرمان 2007
قهرمان 2009
بازیهای آسیایی
مدال برنز 2006
مدال برنز 2010

* غرب آسیا

قهرمان (( 2011 ))
نایب قهرمان (( 2012 ))
قهرمان (( 2013 ))

* حضور در مسابقات مهم

المپیک پکن (۲۰۰۸)

samad nikkhah bahrami 4 بیوگرافی صمد نیکخواه بهرامی

باشگاه های صمد نیکخواه بهرامی

* جام باشگاه های آسیا

قهرمان 2009 (مهرام)
قهرمان 2010 (مهرام)
نایب قهرمان 2011 (مهرام)
( فینال نیمه تمام ) 2012

* جام باشگاه های غرب آسیا

قهرمان 2009 (مهرام)
قهرمان 2010 (مهرام)
نایب قهرمان 2011 (مهرام)
قهرمان 2012 (مهرام)
نایب قهرمان 2013 (فولاد ماهان ) (یار کمکی )

* سوپر لیگ ایران

قهرمان 2009 ( مهرام )
قهرمان 2010 ( مهرام )
قهرمان 2011 ( مهرام )
قهرمان 2012 ( مهرام )
نایب قهرمان 2013 ( مهرام )

در آن دوران، طارم سفلی جزو حکومت زنجان بوده،

ستان زنجان، امروز باهمه‌ی استان شدن، در تقسیمات کشوری، کوچک‌تر از شهرستان زنجان دوره‌ی قاجاریه و اوایل دوره‌ی پهلوی است؛ در آن دوران، طارم سفلی جزو حکومت زنجان بوده، که در سال ۱۳۲۲ شمسی، از زنجان جدا شد و به شهرستان قزوین ملحق شد. بعد‌از انقلاب، چندین بار، چه از آبادی‌ها کاغذ‌کنان و رودبار از بخش‌های مربوطه جدا شده و به خاک زنجان اضافه شد و در مقابل آن چند پارچه از آبادی‌های بزینه‌رود از زنجان منفصل و به استان همدان ملحق گردید. با تمام این الحاق‌ها و انتزاع‌ها، مساحت استان زنجان امروزی، کوچک‌تر از مساحت شهرستان زنجان در دوره‌ی قاجاریه یا اوایل دوره‌ی پهلوی است و بر سر راه ترانزیت ایران و اروپا از طریق ترکیه قرار گرفته است.
طارم دو قلو است. یک قل طارم سفلی است و قل دیگر طارم علیا و رودخانه قزل اوزن و سد منجل و تقسیمات کشوری میان این دو قل سال هاست که جدایی انداخته اند. آلتین کش گویا دقیقا در مرز طارم سفلی و علیا است و به لحظ تقسیمات کشوری جزء طارم سفلی محسوب می شود.
همه می دانیم که تقسیمات کشوری امری اعتباری و قرار دادی است و اگر این تقسیمات باعث ستم بر این روستا می شود نباید تعجب کرد که روستا تقاضای تابعیت طارم علیا را داشته باشد. چند سال قبل هم ۱۴ روستای منطقه چوقور تقاضای پیوستن به استان زنجان داشتند و باز هم به نظر من آن ها حق دارند.
آن قدر که ما به زنجان تعلق داریم به قزوین تعلق نداریم و یکبار باید همه با هم در این باره تصمیم بگیریم به تعبیری ما فرزندان زن دوم قزوین هستیم و به همین خاطر همیشه با بی مهری با ما برخورد می کنند. باید تصمیم بگیریم و با پیوستن به طارم علیا شهرستان طارم واحد را تشکیل دهیم.

تاریخچه تقسیمات کشوری:

بخش طارم سفلی در سال 1316 تاسیس شده است و دارای 4 دهستان به نام های نیارک،کوهگیر،خندان وچوقورمی باشد.این بخش دارای یک شهربه نام سیردان است که مرکز بخش طارم سفلی است.مساحت این بخش 1744 کیلومتر مربع است و تراکم جمعیت درآن 9 نفر در هر کیلومترمربع می باشد که براساس درجه بندی تراکمی مصوبه هیات وزیران دارای تراکم متوسط است (بین 7 نفرتا 30 نفر در هرکیلومترمربع ). این بخش دارای 137 آبادی است که ازاین تعداد 85 آبادی دارای سکنه و52 آبادی آن فاقد سکنه می باشد. هم چنین تعداد روستاهای دارای جمعیت قانونی این بخش براساس ماده 2 قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری 59روستا می باشد.