3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود
3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود

اخراج از شورای امنیت!

آمریکا باید از شورای امنیت اخراج شود. البته بهتر است که خود ترامپ پیشقدم شود، و قبل از استیضاح این کار را انجام دهد. زیرا کنگره بدنیال تخقیق در این مورد است. براساس تحقیقات کنگره، ایران اصلا تهدید به حساب نمی اید، و تا کنون کسی را تهدید نکرده، در هیچیک از عملیات منتسبه شرکت نداشته است.  ادامه مطلب ...

پزچم سفید را برافراشته نگهدارند

تنش های بین المللی، فقط با تسلیم نظامیان آمریکایی، در مقابل ایران پایان می یابد. اگر به افکار عمومی جهان احترام بگذارند، و خود را تسلیم کنند، هم خودشان و هم دنیا را از ترس درگیری ها کنار کشیده اند. در اینجا سه روش برای این کار بررسی می شود: نظامیان میتوانند با توجه به شرایط و امکانات خود، نسبت به آن اقدام نمایند. روش اول که مورد قبول همه قوانین و مقررات بین المللی است، داشتن پرچم سفید است. یعنی ناو آمریکایی یا هواپیماهای بمب افکن، بجای کشتار مردم و ایجاد رعب و وحشت جهانی، به نزدیکی آبهای ایران آمده، و پزچم سفید را برافراشته نگهدارند.  ادامه مطلب ...

اعلام همبستگی آمریکایی ها

با رشد فزاینده حماقت های ترامپ، و اعلام موضع ایران در مورد: احتمال خروج از برجام، همه آمریکایی ها با ایران اعلام همبستگی کردند. در صف نخست آن ها سربازان و نیروهای نظامی قرار دارند، که همگی راه خلیج فارس را پیش گرفته اند. جان بولتون فکر کرده که آنها برای: جنگ با ایران آمده اند و لذا پیشگیرانه گفته، ما با ایران جنگ نداریم. ترامپ هم گفته امیدواریم، جنگی پیش نیاید! ولی حقیقت ماجرا این است که آنها، به قصد اعلام همبستگی و تحویل سلاح های خود، به سوی ایران آمده اند. سالها منتظر چنین فرصتی بودند.  ادامه مطلب ...

پامپئو: دنبال جنگ با ایران نیستیم

وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای ایران را به انجام اقدامات تحریک‌آمیز متهم کرده و گفته هر گونه حمله از سوی ایران با پاسخ مواجه خواهد شد.پامپئو: دنبال جنگ با ایران نیستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا بامداد جمعه ایران را به انجام اقدامات تحریک‌آمیز متهم کرد. 

وزیر خارجه آمریکا در این بیانیه که بعد از اتمام جلسه شورای امنیت ملی آمریکا صادر شده ایران را به «مجموعه‌ای از اقدامات و بیانات تهدیدآمیز» در هفته‌های گذشته متهم کرده است. 

وی سپس نوشته است: «پاسخ ایالات متحده و شریکان و متحدان ما روشن بوده است: دنبال جنگ نیستیم، اما سابقه چهل ساله ایران در کشتن سربازان آمریکایی، حمله به تأسیسات آمریکا و گروگان گرفتن آمریکایی‌ها دائماً این را به ما گوشزد می‌کند که بایستی از خودمان دفاع کنیم.»

وزیر خارجه آمریکا در ادامه این بیانیه آمیخته به ادعا ایران را تهدید کرده هر گونه حمله را پاسخ خواهد داد.

وزیر خارجه آمریکا گفت: «رژیم مستقر در تهران بایستی این را درک کند که هر گونه حمله به آمریکا از سوی آنها یا نائبانشان با هر هویتی که باشند با پاسخی فوری و قاطع مواجه خواهد شد.»

پامپئو ادعا کرده است: «ایران نباید خویشتنداری ما تا بدینجا را اشتباهاً به سست‌عزمی ما تعبیر کند.»

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعا می‌کند: «گزینه ارجح رژیم تا به امروز توسل به خشونت بوده و ما از کسانی در تهران که راه آینده نویدبخش برای ایران را در تنش‌زدایی می‌بینند می‌خواهیم رفتار رژیم را اصلاح کنند.»

پامپئو در پایان این بیانیه تصریح کرده ترامپ به دنبال دیدار با مسئولان ایران و رسیدن به توافق با این کشور است. 

ترامپ: دوست دارم ایرانی‌ها به من زنگ بزنند

ترامپ: دوست دارم ایرانی‌ها به من زنگ بزنند/ خطر درگیری نظامی چیزی همیشه مطرح است

ترامپ: دوست دارم ایرانی‌ها به من زنگ بزنند/ خطر درگیری نظامی چیزی همیشه مطرح است

 پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1398 - 21:30

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که دوست دارد مقام‌های ایران به او زنگ بزنند. 

العالم - آمریکا

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که دوست دارد مقام‌های ایران به او زنگ بزنند.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اعزام یک ناو هواپیمابر به منطقه برای مقابله با ایران، ادعاهای مطرح‌شده در رسانه‌ها را تکرار کرد و گفت اطلاعاتی در دست است که تهران قصد حمله به نیروهای آمریکایی را داشته است. 

ادامه مطلب ...