3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود
3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود

دولتمردان قول داده بودند بعد از برجام مشکلات اقتصاد را حل کنند

           

 

به گزارش علیرضا مرتضوی فر خبرنگار ماهین نیوز ،اولین نشست از سلسه نشست های ائتلاف اصولگرایان امروز شنبه (۲۴ بهمن ) با حضور لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران و محمد ناظم اردکانی در خبرگزاری فارس برگزار شد.

لطف الله فروزنده خاطر نشان کرد : دولتمردان قول داده بودند بعد از برجام اقتصاد را حل کنند ولی ارزیابی مردم و کارشناسان نشان دهنده این است که هنوز از رکود عبور نکرده‌ایم. وی با اشاره به واردات بی رویه کالا در کشور و همچنین تولید کالاهای بی کیفیت در داخل ، به سفر هییت های اروپایی انتقاد داشت و تصریح کرد : هیچ کدام از آن‌ها قصد سرمایه‌گذاری در کشور را ندارند و همه آن‌ها می‌خواهند بازار ایران را بگیرند.

لطف‌الله فروزنده در ادامه با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه اقتصاد خاطرنشان کرد: ما 860 هزار میلیارد نقدینگی در اختیار مردم داریم که دولت می‌تواند آن را به بخش تولید، کشاورزی و صنعت سوق دهد.

وی با اشاره به تعطیلی برخی پروژه‌ها توسط دولت فعلی اظهار داشت: طرح‌های خوبی مثل بندر شهید رجایی داشتیم ولی آقایان آن را متوقف کردند و در واقع باید گفت همه طرح‌های خوب دولت قبل توسط دولت فعلی متوقف شد و این سیاست در مسکن مهر نیز اجرا شد.

محمد ناظم اردکانی نیز گفت: برای ایجاد رونق در اقتصاد باید فضای کسب و کار را متحول کنیم چراکه فضای کسب و کار روان خود به خود رونق اقتصادی ایجاد می‌کند .وی با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی باید در کنار اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی را اجرا کرد چراکه روح انقلاب اسلامی مبتنی بر تلاش و استقامت است و این نگاه که چشم به بیرون داشته باشیم را نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: در مورد سیاست داخلی نیز چالش‌های زیادی داریم. اعتماد بین مردم و دولت و اعتماد بین مردم و مردم بزرگ‌ترین سرمایه یک ملت و یک کشور است. باید با تامین نیازها و حل مشکلات رضایت مردم و اعتماد عمومی را بالا برد.

فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت : سیستم بانکی امروز به بخش تولید کمک نمی‌کند و اصل، بهره و خسارت وام‌ها را دریافت می‌کند، دولت فعلی ارز را 2900 تومان از دولت قبلی تحویل گرفت اما امروز دلار 3700 تومان است یا به‌طور مشخص‌تر واردات در دولت قبل 42 میلیارد بود اما امروز به 52 میلیارد رسیده و بودجه جاری کشور در سال 1390، 90هزار میلیارد بود اما امروز به 174هزار میلیارد تومان رسیده است.

 

فروزنده ادامه داد: در بخش مسکن یک‌میلیون و 200هزار مسکن مهر تحویل شد و رونق 30درصدی در مسکن داشتیم و 900هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل بود که تعطیل شد و دولت از مسکن اجتماعی صحبت کرد که تاکنون حتی یک مسکن اجتماعی نیز ساخته نشده است، دولت گفته بود ارز را تک‌نرخی می‌کند اما الآن 3نرخی است، مردم می‌گویند اگر در دولت نهم و دهم تورم بود اشتغال هم بود.

فروزنده ادامه داد: اگر امتیازی در مذاکرات هسته‌ای گرفته‌ایم به‌خاطر مقاومت و قدرت ملی بود، اما در بحث برجام2 این مباحث حرکت انتخاباتی است و دولت سعی دارد مجلس وکیل‌الدوله شکل بگیرد.