3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود
3-جمهوری اسلامی لویزوانا

3-جمهوری اسلامی لویزوانا

سازمان ملل متحد، از جمله سازمان های بین المللی است، که اهداف خود را از دست داده، و باید منحل شود

شهیدان توطئه آل سعود


کشته توطئه

بر اثر توطئه از پیش طراحی شده: آل سعود 1500حاجی در منا  کشته شدند، البته این عده شهید محسوب می شوند، چرا که برای خدا از خانه خود خارج شدند، و در این راه کشته شدند و حتی، این ها این کشتار وحشیانه را پیش بینی هم می کردند. چرا که رژیم آل سعود رعایت ماه حج را نکرده، و در ماه های حرام، ملت مسلمان و عرب یمن را هر روز به دم تیغ فرستاد. واز بمباران وحشیانه آنان دست بر نداشت. لذا همه آنان با شناخت از وحشیگری و جنایت کاری آل سعود قدم در این راه گذاشتند.

تجربه این کشتار های بی سروصدا را، سوریه و عراق و افغانستان و همه دنیا دارند. زیرا تا دیروز عربستان، غرب را پوشش قرار داده بود و: به دست گانگستر های غربی جنایات خود را انجام می داد، ولی از موقعی که غربی ها بیدار شدند، و دست از کشتار نیابتی برداشتند، آل سعود خود دست به کار شد!

   آل سعود که از کشتار جوانان در: یمن و سوریه و لبنان سیراب نشد! خواست این بار در نزدیکی خود، و در خانه خدا آنان را بکشد، تا برای همه درس عبرتی شود و: به زیارت خانه خدا نروند. اما او نفهمیده است! زیرا مردم و خانواده ها، منتظر این جنایت آل سعود بودند و میدانستند: بالاخره او زهر خود را خواهد ریخت، و لذا همه آنان را شهید محسوب و: از آنان با احترام پذیرایی خواهند کرد.

این امر وظیفه رئیس جمهور ما را هم، سنگین تر می کند تا ایشان در سازمان ملل، از حق این کشته شدگان دفاع کند، و نگذارد که خون آنان هدر رود بنظر می رسد. ایشان باید طرح سابق ایرانی را در سازمان ملل، مبنی بر بی کفایتی مدیران آل سعود، مطرح کند و خواستار تشکیل شورایی از: تمام کشورها برای مدیریت: امور حج و زیارت در عربستان شود.

طرح ایرانی شورای مدیریت حج در عربستان، به شرح زیر است:

کلیات طرح

برای جلوگیری از تخریب : اماکن تاریخی در شهر پیامبر: مکه و مدینه که جای جای آن، محل رفت و آمد ملائکه بوده، باید از تمام جهان، علما و روسا در این مدیریت سهیم باشند.

   برای این منظور از کشورهای اسلامی، روسای جمهور و از کشورهای غیر اسلامی، علمای طراز اول آنجا عضو محمع عمومی: مدیریت امور مکه و مدینه می باشند. این مجمع عمومی سالی یکبار و در:ایام حج تشکیل می گردد و اعضای: اجرایی و هیات مدیره انتخاب می شوند.

مدیر اجرایی موظف است: مصوبات هیات مدیره را اجرا کند. و برای این منظور دارای واحد هایی: برای شناسایی حفظ و نگهداری اماکن خواهد بود. برای اداره این اماکن از بودجه بین المللی مانند: کمک اعضا استفاده خواهد کرد: یا از طریق واگذاری مکان های غیر تاریخی، در آمد خود را کسب خواهد نمود.

     واحد توسعه حرمین شریفین، که تشکیل شد موظف است با توجه به: علاقه جهانیان برای حضور در این مراسم الهی، طرحی تهیه کند تا سهمیه بندی مصنوعی، از بین برود و همه کسانی که مستطیع هستند، بتوانند به حج مشرف شوند.

واحد پذیرایی و تشریفات حج هم، چون از سوی تمام کشورها تعیین می شود دیگر، امتیازی بین حجاج نخواهد گذاشت. و همانطور که دستور اسلام است، به همه حجاج بصورت یکسان خدمات خواهد داد. نه اینکه ایرانی ها در بهترین هتل ها باشند! و بالاترین هزینه ها را بدهند، ولی سیاهپوستان حتی گوشت قربانی هم، به دستشان نرسد و آن هایی هم: که می رسد به علت نداشتن امکانات، همانجا با حرارت آفتاب! آن ها را قرمه می کنند تا بتوانند: با خود ببرند و خانواده های خود را از: گرسنگی نجات دهند. این طرح بصورت ماده واحده، باید به سازمان ملل ارائه شود، و پس از تصویب اجرا شود. درست مانند واتیکان در دل ایتالیا. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.